mickies

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

LONELY FRIDAY

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 2 september 2011 21:00

 Baby jobbar... och kommer inte hem förrän på söndag. SÖNDAG!! Fattar ni så trist :( Emilia kommer hit om en stund, efter att hon slutat jobba. Ska bli myspysigt! Inte träffat henne på typ.. 3 veckor! Saknar min lilla vän. Så just nu sitter jag mest här och... väntar... och tittar lite på Pretty Little Liars... 

Och så har jag skrivit upp höstens mål. Mål med träning, skola, jobb, vänner, familj och kärlek. Kankse låter konstigt att ha mål inom "vänner, familj, kärlek". Men det är mål som handlar om att vara en bättre människa gentemot de jag har i min närhet och så. Mmm.. tycker alla borde skriva ner på ett papper, det blir mer konkret. Och finns det på papper är det många gånger lättare att uppnå målen tycker jag. Vad tycker ni?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 13 september 2011 10:00

Jag kände att det behövdes en nystart. Positivt tänkande efter sommarens knasiga tankar. Så därför börjar jag hösten med en ny sida. En del inlägg har jag velat spara, därför har jag flyttat över/kommer flytta över dem.  LÄNK TILL MIN NYA BLOGG ...

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 12 september 2011 11:09


Rock'n Blue     Jag behövde en ny svart skinnjacka. Så nu hänger det en sådan som ovan (fast i svart då) i min garderob. Mitt andra skinn i höst. Den är lite stor men jag tänkte att man ska få plats med en tjock tröja under. Dessutom hade de b...

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 12 september 2011 08:14


Förra veckan satt vi och pratade om sjukdomar. Och jag är aldrig sjuk, på riktigt, sist jag kan minnas att jag var sjuk var efter nollningen. 40 graders feber och en riktig dunderförkylning. Annars brukar jag hålla mig frisk. Blir jag väl sjuk är det...

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 8 september 2011 17:46


Paolo Nutini, sprängande huvudvärk, mysdress, arbetsrätt upp över öronen, kaos i kolan. Kanske dags för ett varmt bad och lite Pretty Little Liars? Snart dags att ladda för jobb, sen hem och sova, vakna frisk och pigg, för imorgon är det fredag och d...

Ovido - Quiz & Flashcards