mickies

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 2 september 2011 21:00

 Baby jobbar... och kommer inte hem förrän på söndag. SÖNDAG!! Fattar ni så trist :( Emilia kommer hit om en stund, efter att hon slutat jobba. Ska bli myspysigt! Inte träffat henne på typ.. 3 veckor! Saknar min lilla vän. Så just nu sitter jag mest här och... väntar... och tittar lite på Pretty Little Liars... 

Och så har jag skrivit upp höstens mål. Mål med träning, skola, jobb, vänner, familj och kärlek. Kankse låter konstigt att ha mål inom "vänner, familj, kärlek". Men det är mål som handlar om att vara en bättre människa gentemot de jag har i min närhet och så. Mmm.. tycker alla borde skriva ner på ett papper, det blir mer konkret. Och finns det på papper är det många gånger lättare att uppnå målen tycker jag. Vad tycker ni?

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 2 september 2011 17:53

Igår innan jobb så traskade jag hem till Sanna med en halv flaska vin för att träffa mina söta små student-kompisar. Vårt gäng har krymt en del, många är på resande fot denna terminen och en del har inte kommit tillbaka till Helsingborg men jag fick i alla fall träffa tre av mina små sparvar. Så fort jag ser dem så känner jag genast "fy fan vad jag saknat dessa människor!" De är så jäkla underbara och jag mår alltid så bra inombords efter att ha träffat dem. Så dumt att vi inte ses oftare! 


Jag fick träffa min kära Isa!

Andreas! Som ALLTID är på.. Campus skönaste kille och han hänger med oss ;)

Och vår alldeles egna guldlock! Sanna :))


Ni andra.. ja, ni var SAKNADE ni med! Det ska ni veta!

     

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 2 september 2011 17:45

Idag blev jag bjuden på lunch av "svärmor". Mysigt och sådant man borde göra oftare! Inte bli bjuden då, utan äta lunch. Emmely och Kadir var också med. Och Marcus såklart! Åt Brooklyns köttbullar med rårörda lingon, det satt fint med lite husmanskost. Jag är rätt seg idag, inte många timmars sömn. Sov aldrig innan jobb igår så jag känner mig lite.. sluddrig! Haha! 


   Mina handleder kan vara de största i världshistorien på en tjej.. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards