mickies

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 12 september 2011 11:09

Rock'n Blue  


Jag behövde en ny svart skinnjacka. Så nu hänger det en sådan som ovan (fast i svart då) i min garderob. Mitt andra skinn i höst. Den är lite stor men jag tänkte att man ska få plats med en tjock tröja under. Dessutom hade de bara en kvar i butiken och jag är ju inte i CPH var dag så what to do? Kärlek vid första ögonkastet ska inte förnekas. Right?

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 12 september 2011 08:14

Förra veckan satt vi och pratade om sjukdomar. Och jag är aldrig sjuk, på riktigt, sist jag kan minnas att jag var sjuk var efter nollningen. 40 graders feber och en riktig dunderförkylning. Annars brukar jag hålla mig frisk. Blir jag väl sjuk är det typ över jul och nyår (såklart). 


Jag sa detta till personen jag pratade med "Nej jaaaaag blir aaaaaldrig sjuk!". Vad tror ni hände? Jag blev sjuk! Just den helgen jag skulle hälsa på Marie i Köpenhamn också. Vi har inte träffats på två år. Hur lyckas sjukdomen pricka in just denna helgen?


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards