mickies

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 3 juni 2011 23:13

Det är över ett år sedan vi var galna ihop, imorgon är det dags igen! 


 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 3 juni 2011 18:36


Men idag kom det... 



A-C - "Är det någon av er som ....... Mazda?"


Funderar en stund över vad jag har i min matlåta...


Jag - "A-C, jag har med mig pasta!"


A-C ser ut som ett levande frågetecken.. i mååååånga sekunder..


A-C - "Vaaaaa?"



Kanske inte så kul för "utomstående" men vi hade kul åt det idag på jobbet. Mazda är en kund som vi jobbar med. Tydligen. Mazda, Pasta. Inte så lätt att höra skillnad på dem, eller?






Av Mikaela Hutzelmann Persson - 3 juni 2011 17:02

Jag brukar hoppa över fredags-fikan på jobbet men när Linda serverade dessa så kunde jag inte motstå. Det stillade självömkan lite, denna dagen var det inte så kul att sitta inne och titta ut på solen. Men jag har blivit lite rikare och DET är inte fel :)


Nu ska muffins träna bort! Sprang för första gången på länge igår, SÅ SKÖNT! Kan ha varit vädret? Kan ha varit pausen? Kan ha varit alla BP-pass? Men benen kändes lätta, höll ett bra tempo utan att dö. Mycket nöjd!   

Ovido - Quiz & Flashcards