mickies

Alla inlägg under september 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 1 september 2011 10:00

Man ba okeeeej... dreggel dreggel...!

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 1 september 2011 09:31

Ser ni hennes tatuering?

Min (för er som ej förstod det...)


Jag undrar lite vad hon gjort med sina läppar dock.. ser hon inte lite... tillplattad ut?  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 1 september 2011 07:13

Jag har en tendens att vakna väääldigt tidigt.. De senaste dagarna strax efter klockan 6. Detta är väldigt dumt eftersom jag skulle kunna sova lite till. Och skulle behöva det, nu är jag död vid klockan 15 på eftermiddagen. Nåväl.. Det är ganska mysigt att gå upp såhär tidigt.. men guld i mun? Jag fick minsann och dar "nöja" mig med vattenmelon! 

Man ser lite mongo ut när man ska le och ta en tugga samtidigt..!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards