mickies

Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

MY VERY OWN LOUIS VUITTON

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 24 juni 2011 07:22


Igår fyllde jag år,  det kändes som en vanlig dag. Satt på jobb hela dagen, det tog en stund innan de luskade ut det. Sedan kom alla och gratulerade, kändes konstigt. Folk ringde, smsade, skrev på FB och det kändes ändå inte som min födelsedag. Men kul att såååååå mååååånga gratulerade! Tack :)


Kom hem till föräldrarna, mat, mys, kärlek. Öppnade deras paket (visste redan innehållet i alla). Öppnade babays paket och DÅ kom känslan, för jag visste inte vad som fanns i. Det är ju så det ska vara. Men jag fick i alla fall ett jättefint humanity-armband som jag trånat efter! Min fining! <3


Var väldigt nöjd med mina presenter. Jag hade liksom hintat lite om en LV väska, eller snarare om ett bidrag för jag vill inte önska mig en så dyr gåva av mina föräldrar, det känns liksom inte rätt. Och bidraget det fick jag i form av ett "presentkort" - Säg till när det är dags så lämnat vi ett bidrag. Jag kräver inga presenter på min födelsedag, bara umgänge med nära och kära. Pappa stack och kolla fotbollen, mamma diskade, Max kilade ner i sin källare, baby snackade i telefon så jag la mig ner och gosade med Ollie.


Och så mitt när jag ligger där med aniktet intryckt i hans päls och njuter så kommer de alla in i vardagsrummet igen och säger "Vi glömde ju en present". Jag tänkte bara, jaja typiskt mamma... Hon kunde ju väntat och gett mig den till jul. Lyften blicken och vad ser jag?



:D


Vilken överraskning! Och som de lurat mig i flera veckors tid. Baby som bad mig skicka bilder på vilka väskor jag tittat på. Pappa som inte kunde hålla munnen stängd var väldigt konstig en dag, kunde inte sluta prata om väskor och att alla tjejer ville ha en sådan. Berättade det för mamma och sen ringer pappa och säger "vad har du nuuuuuu sagt till mamma? Att du ska få en väska?" Till och med lillebror har varit inblandad. Allt sjå de lagt ner tillsammans är nästan mer värt än väskan.. allt för min skull. Min underbara familj och pojkvän! Jag älskar er! Och min nya väska hihi


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 13 september 2011 10:00

Jag kände att det behövdes en nystart. Positivt tänkande efter sommarens knasiga tankar. Så därför börjar jag hösten med en ny sida. En del inlägg har jag velat spara, därför har jag flyttat över/kommer flytta över dem.  LÄNK TILL MIN NYA BLOGG ...

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 12 september 2011 11:09


Rock'n Blue     Jag behövde en ny svart skinnjacka. Så nu hänger det en sådan som ovan (fast i svart då) i min garderob. Mitt andra skinn i höst. Den är lite stor men jag tänkte att man ska få plats med en tjock tröja under. Dessutom hade de b...

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 12 september 2011 08:14


Förra veckan satt vi och pratade om sjukdomar. Och jag är aldrig sjuk, på riktigt, sist jag kan minnas att jag var sjuk var efter nollningen. 40 graders feber och en riktig dunderförkylning. Annars brukar jag hålla mig frisk. Blir jag väl sjuk är det...

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 8 september 2011 17:46


Paolo Nutini, sprängande huvudvärk, mysdress, arbetsrätt upp över öronen, kaos i kolan. Kanske dags för ett varmt bad och lite Pretty Little Liars? Snart dags att ladda för jobb, sen hem och sova, vakna frisk och pigg, för imorgon är det fredag och d...

Ovido - Quiz & Flashcards