mickies

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 15 mars 2011 22:03


HEJ HEJ HALLÅ!


Märks det att jag är gräsänkling idag eller? 

Min man är sjuk så jag har bara mitt eget sällskap att roa mig med idag. Faktum är att jag har varit sjukt duktig (men inte så effektiv) sedan jag kom hem för ganska exakt 5 timmar sedan. Storstädat lägenheten (OMG vad grisigt här var!!!) tvättat ett gäng maskiner och nu sitter jag här med ansiktsmask.

Inget jag kan kleta på när M är här, haha, han hade ju lagt benen på ryggen och stuckit. Skar upp lite ananas också, så gottigt och så mycket kalorier, ja jisses men jag var så gottesugen och ananas är lite nyttigare än godis i alla fall!


  St. Augustine - Ganska exakt ett år sedan.   

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 15 mars 2011 19:49

Mitt liv känns så rätt just nu. Det finns inget jag skulle vilja klaga över. Tydligen mår jag som bäst då jag har många bollar i luften, när min almanacka är fullspäckad och dagarna rullar på i ett rasande tempo. Det är utmattande samtidigt som det är en energiboost, man orkar mer än man tror! Dessutom känner jag mig väldigt nöjd med min prestation när jag klarar av allt jag tagit på mig, vilket i sig är en lyckopilla!


Visst är det en härlig känsla? Oavsett vad det är som känns rätt? Våren kanske? Dagens outfit kanske? Det nyinköpta gymkortet? Den nya vänskapen? 


Det finns en person i min närhet som känns så rätt så rätt. När jag är med honom krävs det mycket för att fånga min uppmärksamhet, när jag tittar på honom så ser jag  bara positiva saker. Min hjärna och mitt hjärta är eniga. "Honom ska vi ha!" Och honom ska vi hålla hårt i för vi skulle nog alla (hjärtat, hjärnan och jag) kunna stå ut med honom länge, länge. Jag syftar såklart på min älskade pojkvän v


  

My masterchef!


Av Mikaela Hutzelmann Persson - 15 mars 2011 19:43

Hej,


jag kände mig bara så förbaskat trött på blogg.se så jag tänkte... att jag flyttar hit i stället! 


:) 


Hoppas att ni följer med mig?! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards