mickies

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 26 mars 2011 10:14


.... vad icke svensktalande (typ tyrister som kan engelska) tänker när de får sitt kvitto och det står "slut" längst ner.....?


Tack som fan liksom! 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 26 mars 2011 08:38


It's has been a busy week! 


Men idag är det lördag vilket innebär att efter klockan 15 är jag LEEEEDIG! Jag trodde ju att denna veckan skulle innebära min död, men efter att jag fått klaga lite så har det gått bra.

Sjukt nöjd med min prestation, jobbar varje dag, 3 olika jobb då kan man slappa med gott samvete imorgon. Visserligen har jag inte haft någon skola denna veckan men det har varit en massa annat också som skullat fixas plus träning som ska hinnas med osv. Man kan väl säga att jag varit lite ur balans... haha... fråga min pojkvän. Glad, ledsen, trött, pigg allt inom loppet av ett par minuter. Sån är jag. 


Igår var det AW med några tjejer från jobb och jag måste säga att det var sjukt kul att träffas UTANFÖR jobb, alla blev som förbytta när stressen inte fanns med i bilden och jag hade jättekul. Vi var först på Marias Tapasbar och åt och drack sangria, sedan satte vi oss på Harrys ett tag. Och där garva vi som fan åt alla lustiga människor. Bra kväll alltså men man är ju lite seg i päran idag fast att jag bara drack lite sangria och en cider hemma hos Louise. 


  Ser lite mongo ut men jag kan ju inte så har och posera om det kommer kund haha så försökte mig på en "naturlig" pose, typ "jag-har-fortfarande-lite-sömn-kvar-i-kroppen-sträckning". Lite tafatt. 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 26 mars 2011 08:26

Idag jobbar jag hos Ida så till er som saknat mig! Kom hit och hälsa på! Och för er som inte saknat mig, kom hit ändå... Ni ska se kakorna Ida bakat själv... Yummie, yummie säger jag bara! Skynda skynda! 


Jag menar KOLLA IN DESSA! Hur goda ser inte de ut att vara då? Tjejen kan baka! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards