mickies

Alla inlägg under juni 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 3 juni 2011 17:02

Jag brukar hoppa över fredags-fikan på jobbet men när Linda serverade dessa så kunde jag inte motstå. Det stillade självömkan lite, denna dagen var det inte så kul att sitta inne och titta ut på solen. Men jag har blivit lite rikare och DET är inte fel :)


Nu ska muffins träna bort! Sprang för första gången på länge igår, SÅ SKÖNT! Kan ha varit vädret? Kan ha varit pausen? Kan ha varit alla BP-pass? Men benen kändes lätta, höll ett bra tempo utan att dö. Mycket nöjd!   

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 1 juni 2011 17:05


Mm, kul för den som har de! Fortfarande kan man finslipa B-uppsatsen och vem vill inte göra det för chans till ett bättre betyg? En omtenta står också på schemat och så var det ju det där reflektionspappret som man väntar svar på.. Eventuellt ska det skrivas en VG-uppgift också för att öka chansen till VG på kursen. Får helt enkelt se när betyget på B-uppsatsen kommer. Men förutom det skulle man väl kunna kalla det för sommarlov! Ingen obligatorisk närvaro i skolan i alla fall.


Imorgon ska jag fira det med att tvätta. Sista paret trosor rök idag så annars får jag gå utan och jag vet inte riktigt om det faller mig i smaken...



Ovido - Quiz & Flashcards