mickies

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 3 augusti 2011 11:53

Tillbaka på jobb efter två dygn i sängen mer eller mindre. Sovit och sovit och sovit men är fortfarande trött. Mycket jobb även denn vecka men pengarna rullar in. Och jag är sugen på ett par nya pjuks så WHAT TO DO?? Sommaren är snart slut, ine haft någon semester sedan London i påsk. Ett medvetet val men jag inser nu att jag inte är gjord av stål. Men nu ska jag inte tycka synd ommig själv längre, som sagt, självförvållat, jag tjänar pengar och det har ( more or less) löst sig jävligt bra i för hösten! :)

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 3 augusti 2011 07:22

Det har blivit lite av en It's Tuesdays trend. Vackert väder och en kändis.


Kanske inte den hetaste tjuren i hagen men ÄNDÅÅÅÅ! 

Ovido - Quiz & Flashcards