mickies

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 10 augusti 2011 19:15

Jo.. det kan man lugnt säga, men skam den som ger sig. Är nära nu... Tror jag! ;) Som med min Miss Sixty kappa för X antal år sedan... Skillanden är att jag lät den gå.. Och sedan tog det mig evigheter innan jag hittade en kappa som "dög". Kommer vara likadant med dessa skorna, det känner jag. Därför måste jag kämpa, hihi!

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 10 augusti 2011 19:00

Än är vi (eller jag rättare sagt) inte där men det börjar gå i rätt riktning...

Jättekonstig bild men det är inte så lätt att fota sin arm själv ;)  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 10 augusti 2011 10:30

  ... mitt mongo... min 'man'... min hjälte... min stora kärlek... min baby... 

BÄSTA! 

(I sort sett varje sekund, det är inte alla killar som lyckas med det, men så har jag som sagt haffat #1)


Av Mikaela Hutzelmann Persson - 10 augusti 2011 07:29


Höstvädret håller i sig ser jag... Jag satte mig faktiskt och kollade på resor igår. Vi har pratat om två veckor i Thailand i vinter. Varken jag eller baby har varit där. Någon som kan komma med tips och förslag? Vita sandstränder, fint hav och värme önskas!


Sist jag var i solen.... Dubai feb-11   

Ovido - Quiz & Flashcards