mickies

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 8 augusti 2011 21:18

Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad och lyssna på Jay-Z och Kanye Wests nya album Watch The Throne. Kan väl inte vara annat än bra? Börjar såklart med denna låten...Med Beyonce.....!!!






Av Mikaela Hutzelmann Persson - 8 augusti 2011 19:46



Blablabla (Det gamla vanliga tugget ni vet)


Jag: "Så kommer det ju snart en bebis till familjen...."


Farmor: "........ Men Micki.... En beeeeebiiiis?" (Efter en låååång stunds tystnad)


Jag: "Ja, en valp bebis alltså!"


Farmor: "Ohh, jahaa! Jag tänkte Vad har ni nu hittat på du och din kille?" 



Alltså gamla i mitt hjärta! Så söta! Fast jag tror att hon ville tro det hon först trodde.. Lite, vet att hon längtar efter ett litet barnbarn. Nu får hon skämma bort en Sigge, Milos, Fritte, Pompe, Simon, lille Knut... (osv osv) istället. Vi har lite svårt att komma överrens om namn på den lille bebben!


 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 8 augusti 2011 19:34

Dags att plocka fram de tyska generna...


Nyss hemkommen från gymmet. Körde ett riktigt hårt pass idag. Varmt som i en bast var det också så svetten lackade. Nu sitter jag här med knäckebröd och ägg, varit sugen på det hela dagen. Känns extra gott efter att ha tränat skiten ur kroppen. När man förtjänar det. När man nästintill tränat bort dagens kaloriintag. Då kan man njuta!


Lökig och lycklig

Ovido - Quiz & Flashcards