mickies

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 23 augusti 2011 13:15

Denna bilden är ytterst missvisande! Så här lugn och fin är han när han befinner sig på främmande mark. I sin egen trädgård är han kaxigheten själv. Herrejisses! Hur ska jag kunna babysitta denna lilla krabat och plugga samtidigt? Någon som vet hur man får tag på eter?  Sömnpiller? Valium? 


Nej, han är världens goaste lilla busfrö. Energin smittar av sig, och han sover ju faktiskt en del! Det är mer de sylvassa tänderna som är jobbiga... Jag är full av röda små prickar efter hans tänder. Buse!

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 23 augusti 2011 12:13

OH, nu börjar jag äntligen koppla av lite av ledigheten! Det är så SKÖNT! Imorse vaknade jag utvilad (fortfarande tidigt but still), gick upp och lagade frukost på sängen till baby. Vi tittade på Entourage och mös i soffan.. Och jag tittade inte på klockan en enda gång! Kan ni tänka er? Jag lever i normala fall i symbios med min klocka och min almanacka. 


På väg hemmåt bokade jag tid för en grej som jag är lite nervös över, nothing spectacular, men ni kommer att se skillnaden in a few days ;) 


Underbart att få vakna brevid detta mongo! Idag är mitt humör tip top!   



Ovido - Quiz & Flashcards