mickies

Alla inlägg den 6 augusti 2011

M

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 6 augusti 2011 14:40

 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 6 augusti 2011 14:35

I söndags när vi vaknade lagom möra och fina huller om buller hemma hos Nixa bestämde vi oss för att dra och sola. Medan vi införskaffade bikini till mig så hann det så klart blåsa upp så vi begav oss till Le petite Francais (lö patit fransajs som baby uttalade det) istället. Köpte en MEGAgod sallad, hädanefter när jag är bakis ska jag alltid äta nått nyttigt och fräsch för fy vad bra den satt! Som en smäck. I alla fall.. 


När vi stod i kön och dreglade över alla godsaker de hade så hittade vi en "ascoool" och "skitsnygg" Ramlösa flaska."Aldrig sett en sån förut" "Är den i glas" "Är det nått nytt" 

Med andra ord stod vi där och spekulerade och hade oss innan vi beställde in en. Marcus bara "den här flaskan ska jag spara, den är cool ju, aldrig sett förut" 


En stund senare kollar jag igenom bilderna från gårkvällen och hittar den här...

En bild på den "supercoola" Ramlösan som iiiiiiingen av oss sett förut ;) Vi måste varit rätt bra bubbliga alltså! Haha! Tydligen var vi lika fascinerade över den kvällen innan eftersom vi fotade den...  Fest med killar är fanimej bästa festen!


Av Mikaela Hutzelmann Persson - 6 augusti 2011 04:46

Nu är det helg. Och jag vet att imorgon när jag vaknar så väntar en helg fylld av kvalitetstid med min älskade man. Många timmars förlorad kärlek ska tas igen 


 
Ovido - Quiz & Flashcards