mickies

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 4 augusti 2011 16:55

Först allvarlig till 1000... Ska bara rätta till mig lite och....

...trillar baklänges ut från sängen samtidigt som jag tar ett kort.. sjukt snyggt fejs...

Så här ligger jag nu och ser dum ut... Men sjukt skönt att ligga ner... Ahh... Kanske blunda 2 sekunder?       

,,

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 4 augusti 2011 11:47

Jag är bara sjukt bitter idag. Så ni vet. Trött, känns som om ett stort hål gapar i magen, viöl ha helg, njuta av sommar och ledighet. Frihet. Vill inte höra om stranden, mysiga kvällar med rose eller galna fester. På lördag och söndag är jag ledig förvisso. Men lördagen kommer jag spendera i sängen för att ta igenom alla timmars sömn jag missar inatt och imorgon natt. Sedan är söndagen där sen är det fan i mej måndag igen. Usch, svårt att finna en inre ro just för tillfället.

Ovido - Quiz & Flashcards