mickies

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

GÖTET (OSCENSURERAT)

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 5 augusti 2011 23:02

Kvällen i Götet fortsatte i goda vänners lag. Efter Liseberg begav vi oss hem till kära Backe. Medan pojkarna spelade Fifa och drack öl tog jag en powernap. Tur var nog det. Vi gick ut med tanken om en lugn, trevlig middag... Möte upp Nixa och sedan gick vi på jakt efter en uteservering med god mat. 


Vi fann den och tog in en flaska vin och lite mat. En flaska blev två flaskor innan vi begav oss. När vi satt där lyckades Nixa på något sätt övertala oss att svänga inom Port de Soleil. Backe skulle jobba dagen efter så han avvek och vi andra strosade frammåt i natten. "Oh så skönt att vara såhär salongsberusad och inte dräggiigt full som hemma". 1 timme senare såg det ut så här....

10 minuter senare...

VIP precis vid DJ-båset. Här spårade det ut... 50 minuter senare såg det ut såhär...

 

SNYYYYYGGT!

Vi konstaterade en del saker dagen efter:

- Hade vi varit i Vegas hade vi gift oss. Jag sa till Nixa "Jag älskar din vän och jag kommer gifta mig med honom bara så du vet!" Varpå han skriker "MINA VÄNNER SKA GIFTA SIG, VI MÅSTE HA CHAMPAGNE!"

- Man ska inte leka med elden i detta tillstånd. För att fira vårt giftemål fick vi in isfacklor(?) som bertendern satte fyr på åt mig. Detta resulterade i att jag brände sönder babys kind och hals i ett ouppmärksammat moment..

- Champagne i de mängderna resulterar i kaos, utan att man är medveten om kaoset

- Efterfest är inte alltid det bästa alternativet, speciellt inte i det tillståndet vi var i

- Göteborg och Port de Soleil kan fan i mig leverera


Tack baby och Nixa (och Backe på ett hörn) för en WONDERFUL kväll! 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 13 september 2011 10:00

Jag kände att det behövdes en nystart. Positivt tänkande efter sommarens knasiga tankar. Så därför börjar jag hösten med en ny sida. En del inlägg har jag velat spara, därför har jag flyttat över/kommer flytta över dem.  LÄNK TILL MIN NYA BLOGG ...

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 12 september 2011 11:09


Rock'n Blue     Jag behövde en ny svart skinnjacka. Så nu hänger det en sådan som ovan (fast i svart då) i min garderob. Mitt andra skinn i höst. Den är lite stor men jag tänkte att man ska få plats med en tjock tröja under. Dessutom hade de b...

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 12 september 2011 08:14


Förra veckan satt vi och pratade om sjukdomar. Och jag är aldrig sjuk, på riktigt, sist jag kan minnas att jag var sjuk var efter nollningen. 40 graders feber och en riktig dunderförkylning. Annars brukar jag hålla mig frisk. Blir jag väl sjuk är det...

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 8 september 2011 17:46


Paolo Nutini, sprängande huvudvärk, mysdress, arbetsrätt upp över öronen, kaos i kolan. Kanske dags för ett varmt bad och lite Pretty Little Liars? Snart dags att ladda för jobb, sen hem och sova, vakna frisk och pigg, för imorgon är det fredag och d...

Ovido - Quiz & Flashcards