mickies

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 1 april 2011 18:52


Fick min böcker idag. Mitt hjärta slog en frivolt av glädje! Helgen är räddad, eller ja... reflektionspappret är räddat. Jag hade nog kunnat hitta ett annat tidsfördriv om jag ej haft det att knåpa ihop! 




Så sugen på något gnaskigt att jag håller på att döööö. Efter denna veckans spänningar och oro så vill jag liksom bara sätta mig ner med nått smarrigt och skriva tills fingrarna glöder. Men det vore ju så dumt... nu när resultatet äntligen börjar komma och magrutorna börjar bli allt mer definierade.... DAMN! Störigt!  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 1 april 2011 17:25



Jag undrar, är det bara i Sverige man har första april? Alltså som en skämt dag? Eller är det i hela världen?



Nåväl.. jag har lyckats hålls mig borta från allt lurendrejeri, om inte det med indianerna och internatet var ett skämt förstås.. Har ni blivit lurade idag? Jag har faktiskt lurats.. men den var så enkel så enkel så jag kunde inte låta bli. Det var min kusin, Bella, hon lurade nästan sig själv.


   

Tittar man snabbt på denna bilden skulle man näääästan kunna tro att jag klippt mig.. Så när hon frågade "Har du KLIPPT dig??" så kunde jag ju inte låta bli att spela med ;) Och hon gick på det haha, trots att vi sågs häromdagen i skolan. Söta Bells! Men tror ni jag blev glad eller? Som lyckades  med mitt aprilskämt? ^^

Ovido - Quiz & Flashcards