mickies

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 28 april 2011 18:50


Dessa kommer jag bo i sommaren 2011! Perfekt för en sådan som mig som har elefantben och som inte vill visa upp dem :) Bilden gör dem inte riktigt rättvisa men de är så sköna och så mysiga och perfekta. Hihi  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 28 april 2011 13:33

Ingen har väl missat Adele's låt Rolling in the Deep. Alla skriver om den, hyllar den, älskar den helt plötsligt. Jag älskade den för läääänge sedan när jag hörde den första gången. Nu är jag lite.... mätt på den... MEN så snubblade jag över en cover och gillar jag den lite igen, hihi.


ORGINALET


JOHN LEGENDS COVER


VILKEN FÖREDRAR NI? 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 28 april 2011 13:23


Sitter här och kämpar med att få gaffeln till munnen. Helt slut i kroppen efter BP'n. Men skönt också, behövs efter dagarna i London. Även om vi åt förhållandevis nyttigt (så nyttigt det går i det landet) så känns kroppen ändå helt uppsvälld och äcklig. Så ett BP-pass och en nyttig wok känns alldeles rätt just nu! 


Ska snart till skolan och lämna in det sista reflektionspappret, känns som om det är sommarlov nu juuu men nästa vecka börjar uppsatsskrivandet vilket förvisso är rätt chill. Ska möta upp M sen, tänkte att vi skulle köra ut till Hittarp och gå en långpromenad längst stranden. Alltså kan ni förstå att det är så fint väder IDAG OCKSÅ? Helt galet och helt UNDERBART! 


 Så här "snygg" är jag just nu. Om ni undrar varför jag äter min mat ur en plastlåda så kommer förklaringen här. Jag är en lat jävel. Mat äter man för att man måste. Diska är tråååååkigt. Så eftersom maten låg i burken sedan igår (rester) så tänkte jag "spara in" på disken genom att skita i tallriken ;)

Ovido - Quiz & Flashcards