mickies

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 8 april 2011 21:31

Etiska värderingar och Sebbe på Spotify (och frysta bäääär!). Det är med stolthet jag meddelar att vi är från samma stad ;) Han é grym Sebbe!


 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 8 april 2011 18:04


        



Även om björnbäret ser lite osmakligt ut >_____< 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 8 april 2011 17:11


Jag förstår inte varför jag mår så kasst. Jag kan liksom inte sätta fingret på hur jag mår, är liksom trött, hängig, ont i magen och illamående om vart annat...


Jag vet visserligen liiiite av anledningen till det... Slarvat en del med maten på sistone och då blir det såhär men jag har bara inte orkat. Antar att jag blivit lite bortskämd av Marcus, mamma och pappa. 


Imorse brände jag mitt ringfinger och  mitt långfinger i plattången, AJ AJ AJ vad ont det gjorde. Så nu är mina fingerspetsar helt spruckna och hårda. Nästan som om man doppat dem i stearin. Om man ska utföra en brottslig handling är det nog efter att ha bränt fingerspetsarna på plattången så kan de ej få fram fingeravtryck! Hihi.


Ungefär vid denna tidpunkten förra året körde jag nedcabbat för första gången 2010. Kanske borde ge mig ut på en tur i helgen, det ger positiv energi! Första cabbeturen! Tips....  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 8 april 2011 09:25

 





                

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 8 april 2011 08:27




 Nja....


Jag har ju upplevt godare morgonar i mina dagar... Och nätter... Drömt jättemånga konstiga drömmar inatt. Och framför allt nu i morse, hoppar från det ena till det andra. Drömde att något stulit ett porträtt av mig och använt i reklam syfte. Att jag hade besök i min lägenhet och att saker och ting bytade plats hela tiden och att det helt plötsligt var stökigt trots att jag precis städat. Som om det var någon där liksom och jag kände den där krypande känslan längst med ryggraden ni vet?

Vaknade av att det brände på ryggen, jag var verkligen kokhet och min puls dunkadunkadunka i 190. Det sista jag drömde... var nämligen... att jag hittade en liten pojke (som dykt upp tidigare i min dröm). Så jag följde efter honom en bit till hans hus för att se vart hans föräldrar befann sig... En hade hängt sig och en hade skjutit sig i huvudet. Så jag tog pojkens hand och började gå däifrån samtidigt som jag ringde 112.


Sedan vaknade jag.


Varför drömmer man så här knäppt? Vad betyder det? Jag skulle vilja veta... Jag brukar drömma mardrömmar men detta var liksom inte av samma slag som de brukar vara. Denna var mer... en sådan som gav en kalla kårar... 


   



Ovido - Quiz & Flashcards