mickies

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 11 april 2011 20:42

Min favorit-picasso. Rätt häftig känsla att stå och titta på en tavla som någon målade för typ... 50 år sedan! 


  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 11 april 2011 20:33


Jag,

Mikaela Hutzelmann - Persson,

var

SPONTAN

hela 

lördagen

!


Det ni... har nog inte hänt sedan... länge tillbaka. Och vet ni, det var inte så farligt att inte vara slav under almanackan. Började med att jag spontant bestämde mig för att följa med till Louisiana efter mycket velande fram och tillbaka. MYS, var hela familjen + mormor. Strålande solsken. Picasso. Pölse. En vimsig pappa. BIB. Skratt och kärlek. Wunderbart! Tillbaka på svensk mark åka jag hem till farmor och hälsade på, satt och pratade länge länge utan att känna stress. Möte upp därefter upp Marcus och sedan stack vi och handla käk. Klockan kvart över 12 bestämde vi oss för att dra ner i stan och FESTA. Efter 6 månaders hemma-mys. Hoppade ur myskläderna och i partystassen (M fick t.o.m låna en (herr)skjorta av mig hahaha) och så drog vi ner i stan. Och sedan festade vi... ja fy bubblan alltså. Vi festade som om det inte fanns någon morgondag, som om vi var 14 år. Men kul hade vi! Mindre kul att vakna upp igår dock. Fy fan vad vi mådde...


Jag tror det är våren som får mig att slappna av lite.





















Ovido - Quiz & Flashcards