mickies

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 7 april 2011 16:58

 




 


 


               


 


 



Delar av sommaren -10 sammanfattad i bilder ♥

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 7 april 2011 16:47


Gud vad svårt det var att få något gjort idag då.. Jag har fortfarande inte duschat, glider runt här hemma i mina lökiga kläder och försöker komma igång på nytt. Det som ska göras nu är så t r å k i g t så jag hittar liksom inte riktigt gnistan.. 


Väntar på ett mail så att jag kan slutföra en uppgift, på ett svar från annat håll så att jag kan påbörja en annan sak.. Borde duscha.. Vill bara shoppa.. men SNART så får jag det.. Men ohhh vad det kliar i hela kroppen. 


JAG

VILL 

SHOPPA

!


Jag vill ha sommar också. Tänk vad gottit det hade varit om man hade en vinkväll inbokad på någon av stans uteservering. Ett trevligt avslut på dagen liksom. Sen hur den slutat... ja, det hade inte spelat någon roll. På sommaren är det lättare att vara spontan. 


Det är mycket jag vill ha idag tydligen... En kyss av min älskling också.. Men jag har pojkvänsförbud fram tills lördags kväll för att jag ska jobba undan skolan och sådär (som förövrigt inte går att jobba undan förrän måndag nästnästa vecka).. Ja, suck.. Mitt liv suger verkligen ;) (sagt med glimten i ögat för er som ej fattade det)


Snart internat, då ska jag packa bilen med några goa klassisar och sedan ska vi ge oss ut på långtur. Dags att testa vad den går för på RIKTIGT! Jag tror vi kan ta rekordet upp till Småland.. Utan tvekan!


     Sommaren -10 


Av Mikaela Hutzelmann Persson - 7 april 2011 12:09


Nyss hemkommer från en springtur... Det är tungt och jobbigt, men jag ska fan i mig komma in i det igen, inte sprungit på hela vintern, men jag tycker det är kul när man väl kommer igång. Just nu är det mest en pina! Skönt efteråt dock :)


Idag har jag muchos att göra! Men jag kan glatt bocka av några saker från min "to-do-list". Jag har nämligen redan tränat, städat och hjälpt min mor. Bra tempo! 



Ovido - Quiz & Flashcards