mickies

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 2 april 2011 18:55

 


 

 


Mys på balkongen, nu är det vår!  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 2 april 2011 14:29


Tråkig? Jag? Näee! Jag börjar ju dagen med en shot. Inte lika effektivt som vodka men nog blir man pigg alltid ;)


 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 2 april 2011 14:19


Sitter med mitt reflektionspapper och HERREJÖSSES vad intressant det är. Jag skulle kunna skriva sida upp och sida ner om hälsofrämjande ledarskap och medarbetskap. MEN jag har ju bara max 700 ord på mig! Utmaning! Sammanfatta 2 böcker (plus några till för jag siktar på högt betyg) på två sidor samt lämna utrymme för egna tankar och idéer är inte lätt. Speciellt inte när man är som jag som TÄNKER väldigt mycket. Jag gör faktiskt de...


Var tvungen att ta en paus för att skriva av mig lite... så jag kan fokusera sen, fatta mig kort och ta med det relevanta. Jag är rätt glad för att ordbajsa. Ska äta lite hallon också, mumsi mumsi! Hallon é fint får jag säga!  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 2 april 2011 07:20


Idag är jag uppe med tuppen (eller båttutorna). Den här omställningen från vintertid till sommartid är rätt jobbig för en morgonpigg människa som jag. När man går upp är det liksom mörkt... Men det vänder snart! 


 Här kommer jag att spendera min dag, med undantag för en avstickare till gymmet. Som ni ser har jag gjort om kösbordet till ett skrivbord, här ska det skrivas! 

Ovido - Quiz & Flashcards