mickies

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 12 april 2011 21:16

Denna låten fick mig på bättre humör idag. Har ni inte röstat? GÖR DET!



Likaså gjorde min älskling ♥

.

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 12 april 2011 17:23


Visst är det konstigt att en del människor får en att falla handlöst gång på gång? Fast att man rustar för strid och klär sig i gåsafjädrar så är man än dock inte immun. 


Vad gör man när det är en person i ens vardag? En person som man är mer eller mindre beroende av? Hur hanterar man det?


Det funkar inte att låta tårarna rinna... klumpen i magen försvinner inte... det blir inte lättare att andas...  


Vad gör man? Konfronterar? Jo. Men när det inte fungerar?


Jag såg fram emot detta. Det skulle bli kul. Motivationen var på topp. Nu, för var dag som går... så ebbar den ut allt mer. Resultatet? Skit... Vem drabbas? Jag. Jag och ingen annan. Kanske är jag extra känslig, kanske tar jag åt mig för andras snedsteg, kanske... ???? 



Ovido - Quiz & Flashcards