mickies

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 13 april 2011 18:02


Joråsåattte...

Och det mina vänner är inte det lättaste! Vi ska enbart vara borta i ca 24 timmar (knappt det) men trots detta så är det mycket man ska ha med sig.. Sängkläder, stövlar, varma kläder, träningskläder, andra skor, pyjamas (på internat sover man ej naken!!!) luftmadrass, penna och papper, vin (?!), handuk, shampo, balsam, smink...


.... listan kan göras lång! Imorgon klockan tidigt går bilen (med mig som chaufför) upp till Älmtamåla i Småland. Ja jisses, inte ens min farmor som är smålänning känner till den platsen så det måste vara en liten håla det där. Ingen teckning har vi hört.. Tjohooo! För ett gäng "ungdomar" mellan 19-26 är det ju typ dööööden!



Nåväl... det är som sagt jag som styr skutan... vilket kanske egentligen inte är så lämpligt med tanke på min brist på lokalsinne. Får ladda iPhonen med massa go musik så gör det inget om vi kör vilse! 


Nu, FIX sen plugg och mys. Pojkvänsförbud från och med imorgon bitti... Hur ska jag överleva helgen?! 


    

Ovido - Quiz & Flashcards