mickies

Alla inlägg under augusti 2011

""

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 19 augusti 2011 10:15

 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 19 augusti 2011 06:36

GODMORGON! Trött som f*n men vet ni? Det är sista dagen på mitt sommarvik! Jublar inombords! Och det har inget med att jobbet suger och att mina kollegor är dumma, för så är det verkligen inte. Jag är bara lycklig över att sommaren är över och skolan snart börjar! Dessutom väntar en ledig vecka (såååå sköööönt!!!) där det händer en massa bra saker. Mycket nöjd med tillvaron är jag!


 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 18 augusti 2011 18:31

Baby har precis bjudit på pasta BOLLO och kärlek. Bästa månadsdagen. Eller inte bästa kanske, för alla är bra. Men ändå.. bästa. Men så har jag ju världens finaste kille också.


 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 18 augusti 2011 10:40

Det är mysigt att ställa klockan tidigt, masa sig upp ur sängen och möta dagen. Var ute på en timmes promenad innan jobb. Vid halv 6 ser man inte mycket liv och rörelse. Det var jag, solen och fiskmåsarna. Skön känsla idag, solen gick upp och jag fick lite sommarkänsla i kroppen. Det har jag saknat i sommar! Ångrar att jag harvat på gymmet innan jobb tidigare istället för att gå ut på prommis, inte lika stressigt och mycket mer energigivande. Nu är jag dock väldigt hungrig... Fast det kan ha att göra med att jag har sjukt god lunch med mig idag!!! Vattenmelon, tomat, feta och tonfisk!! Mums!! :))

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 16 augusti 2011 10:30

... för sommarens sista fest på It's Tuesday! Tro mig när jag säger att ni INTE får missa detta! Kvällens tema är BRAZIL! Med andra ord kommer vi fylla natten med sambatoner, visselpipor, goda drinkar och DANSARE som kommer dit och skakar på sina sjukt heta rumpor. Jag lovar er att varken killar eller tjejer kommer kunna motstå detta! Var med om ett storstilat avslut för sommarens bästa nattklubb. Tro mig, ALLA kommer vara där!


  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 16 augusti 2011 06:16


Sitter med frukost nu, ska kila iväg och träna innan jobb. Skönt att få det gjort på morgonen eftersom det är jobb ikväll också. Och DET mina vänner, kommer bli sinnes! Sista kvällen och en rad sköna inslag utlovas! Ledtråd - Rio de Janeiro. 


Fick bli en bild ur min inspo-mapp!  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 15 augusti 2011 20:30

Oavsett vad du åtar dig, så var aldrig helt nöjd. Slappnar du av falerar det genast. Jag var nära på att slappna av idag. Ge upp. Men sen tog jag mitt förnuft tillfånga och gick ut och jagade kalorier. Det blev ingen zumba och inget gym utan en lång promenad istället, det var skönt och bättre än inget.


   


Av Mikaela Hutzelmann Persson - 15 augusti 2011 16:45


Värmer upp med lite zumba idag, det var längesedan jag körde det. Ska bli kul! Sen tänkte jag köra ben också, trötta ut kroppen lite. Så gott! Lite Giselle att inspirreras av...


 



Ovido - Quiz & Flashcards