mickies

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 4 juli 2011 20:06


Det finns ingen som kan ersätta vår fina Oliver men huset är så tomt. Det saknar tass-avtryck, vovve-lukt och en svans som dunkar i golvet. 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 4 juli 2011 19:54


Idag har jag varit världens mest förvirrade människa. Så nu vet nu det!


Sitter i min soffa nu och gottar i mig tonfisksallad och majskolv. Mumsi. Tränade bort 450 kalorier nyss så kan äta med gott samvete. Hållt mig väldigt bra idag, inte alls ont i magen. Skönt. Om jag äter lite och nyttigt och var tredje timma får jag ej ont i magen. Men på helgen glöms det lätt bort så får vara duktig och sköta mig i veckorna!


Träna efter jobb. SÅ GOTTIT!   

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 4 juli 2011 00:10


Hur mycket jag än försöker så kan jag inte skaka av mig den.... 


min G U M P I


spelar ingen roll om jag går ner i vikt....


jag går ner över allt utom just där...!


och jag vette tusan om jag vill ha jääääättesmal kropp och enorm rumpa (proportionerna blir ju annorlunda)


kan den inte bara sluta tycka om mig så mycket och släppa taget...?


Gärna.... typ just precis i detta nu!



Ovido - Quiz & Flashcards