mickies

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 9 juli 2011 08:36


Inser att det här med att vara ledig inte är min grej riktigt... Vaknar klockan 7 en lördag morgon, försökt somna om som man "bör" men det går inte. Har "internetförnstershoppat" lite och nu är det dags för ett hårt pass på gymmet. Ni vet att sommaren -11 inte är över än va? Än är det inte försent..


Lite inspirration...



Och eftersom det är en omöjlighet för mig att få en sådan kropp slänger jag upp lite kurvor också...

Ett tips är att samla en "inspirations-mapp". Brukar titta i den när jag känner för att gå och köpa två kilo godis och inte röra mig ur fläcken någonsin. Funkar! Och efteråt känns det fantastiskt bra.     

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 9 juli 2011 00:02



Imorgon när jag vaknar är det helg. Wihoo! Känner mig som en riktig Svensson men jag antar att det blir så när man jobbar? Man njuter mer av den lediga tiden. Visserligen smockar jag schemat jämt så det blir inte så mycket ledighet men man vill ju passa på att göra en massa kuuul!


 

Ovido - Quiz & Flashcards