mickies

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 13 juli 2011 22:25

Mötte upp min kära vän Emilia på Råå och gick en lång promis. Inatt kommer jag att sova som en prinsessa! Jadååå. Glufsar i mig lite vattenmelon nu, gottit, känner inte så stort sug efter godis på sommaren faktisk. Men på vintern är jag en riktig godisråtta.. gud bevare mig... Men nu finns det så mycket annat att ganska på, vattenmelon till exempel! :D 


100 g  vattenmelon = 30 kcal  100 gram choklad = 531 kcal









Av Mikaela Hutzelmann Persson - 13 juli 2011 18:53

... att sakna en människa som man skickar sms med jämt, pratar i telefon med konstant, och träffar varje dag?   

Miss you baby ♥

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 13 juli 2011 18:39


För det första... 

Så måste jag haft en sjuk snyggkväll igår trots min rosa Zipperall. Inte för att jag behöver känna att andra tycker jag är snygg när jag har en pojkvän som dränker mig i komplimanger men det är ju ändå kul att vara det.


För det andra...

Så var det inte den bästa kvällen i sommar, men det var ändå grym. Inte lika mycket folk som föregående tisdag, men bra folk, bra människor, bra DJ's och bara skönt tryck liksom. Det GILLAS. Lite kaotiskt emellan åt men va fan, många kockar... Gillar också att jag tjänar en slant på att träffa alla söta fejs som man inte ser så ofta, det är ett bra jobb! 


För det tredje...

Så är det nog inte alla som skällt ut Fares Fares och Alexander Skarsgård för att de ej betalade inträde... Förutom Anna. Haha.. Gud, när hon satte igång och skälla på dem så fick jag inte fram ett ljud, visste inte om jag skulle skratta eller vad?! Haha, när jag sedan berättar vilka det var hon just skällt ut och att de faktiskt kommit till It's Tuesday så höll hon ju på att svimma. Knappt starstuck stackarn ;)


Jag gillar jobbet, det är liksom värt att vara trött dagen efter. Goa människor, man är med där det händer och så.. Härligt! Dessutom ger det mig sommarkänsla i hela kroppen.   

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 13 juli 2011 18:18


Körde ben idag på gymmet. Många repetitioner med lägre vikter. På så vis får man inte så bulliga muskler utan man tightar till kroppen lite bara. Många som bantar är ju livrädda för att köra styrka, det tar längre tid ja, men du får en schysstare kropp i slutändan! Och man vill ju vara fast även med kläderna av liksom...


Idag på gymmet. Ser ut som jag har världens bilring kring magen men mitt linne är alldeles för stort så det är helt pösigt under tuttarna. Magen är det enda som jag kan säga är smalt på mig så dumt med vilseledande linne ;)


Vad tycker ni förresten om mitt extremt gula linne? Jag känner mig lite som en reflexgumma, men jag syns och det är alltid kul, hihi! Dessutom ser man brun ut, ett STORT plus! Nu ska jag äta lite, sen berätta om gårkvällen som var sjukt nice!  

Ovido - Quiz & Flashcards