mickies

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 21 juli 2011 20:24


Förlåt mig nu...


Men jag har lite svårt för folk som går upp en massa i vikt när de skaffar förhållande. Varför? Bara för att man träffat någon ska man väl inte slappna av helt och hållet och bara låta fläsket flöda? Vill man inte vara fin inför sin kärlek? Hmm.. Jag och baby gick till och med och blev smalare. Mindre alkohol, mer kärlek och vips. Kommer jag säkert få detta i ryggen om några år, haha, kanske är skitfet då?


 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 21 juli 2011 19:18


WE DID!

Jag syftar så klart på i tisdags då vi räddade många goa människor från en tråkig tisdagskväll! It's Tuesday levererade ännu en afton i sann Hawaii anda! Till killarnas (och tjejernas) stora glädje stod hula-hula tjejer och delade ut kransar, musiken pumpade och trycket var högt. Jag kan ärligt säga att jag längtar efter varje tisdag när jag ska få jobba! Även denna kväll hade vi "fin-besök" i form Paul Tilly. Inte direkt från Hollywood kanske, men rykande färsk från Ica-reklamerna! Fast finaste besöket var ändå två donnor från STHLM, Annika och Ida. Så snygga så man blir sotis alltså... 


Som vanligt var zipperallen på!




Alltså så GULLIGT, jag har fått mig en liten beundrare om tisdagarna. Han är såååå söt/snygg (men inte lika som baby!) och hade jag haft en lillasyster så hade jag parat ihop dem på direkten!   


Av Mikaela Hutzelmann Persson - 21 juli 2011 18:53


Idag har jag en riktig skitdag. Eller i alla fall på jobbet. Har varit på IKEA nu, helt utmattad. Får bli en lugn kväll i kväll, ska bara pyssla om mig själv och tända ljus i rusket. Alla har sagt till mig "ta det lugnt och var rädd om dig", jag har svarat "det är lugnt, jag klarar det". Och nu kom allt KABOOOM, trött het både psykiskt och fysiskt. Nu låter det som om jag är deprimerad och gått in i väggen och är jäääättesjuk, men så är det ju givetvis inte. Min kropp säger bara "ta det lugnt för en stund" och jag antar att jag måste lyssna på det. Kanske.. Ska få i mig lite mat, mår jag bättre sen blir det nog en träningstur. 


Skulle vilja trolla mig hit just nu, Bab-al-Shams Dubai. Avkoppling på HÖG nivå.  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 21 juli 2011 12:03

Alltså... IDIOTER! Ni behöver inte ens läsa detta men jag måååååste avreagera mig på något sätt. Sitter på jobb så jag kan varken gorma eller skrika. Ingen här som är idiot utan andra mongos där ute. Översittare, hatar det! Och jag hatar att vakna upp brevid baby och behöva gå till jobbet, det är extra jobbigt en dag som denna! Önskar att jag kunnat ligga kvar under täcket med honom istället för att handskas med idioter.. Tur att man har gulliga kolleger omkring sig men idag känner jag fan inte ens att det hjälper, tycker bara synd om dem för att jag är en tråkig jävel. Vill bara böla lite, antar att jag är lite fysiskt och psykiskt trött ... Så, nu ska jag sluta gnälla, som sagt, ni behövde ej läsa detta... Jag behövde bara lätta på trycket...

Ovido - Quiz & Flashcards