mickies

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 26 juli 2011 22:02

Blir dock inga höga klackar för min del, inte såååå snyggt till zipperallen ;) Alltså.. måste ha bästa jobbet. Jag tjänar pengar samtidigt som jag kan sitta och spana på min hunkiga pojkvän! Wohoo!


Ses snart! Kvällen till ära öppnar vi 23.00, be there on time för att få ett par snygga klackar med dig hem!

 
Av Mikaela Hutzelmann Persson - 26 juli 2011 21:54

I LOVE SHOES!Do you?!


Då hoppas jag att vi ses på det enda rätta stället ikväll?! Syftar såklart på It's Tuesday på Cardinal! Sitter och laddar upp inför en GALEN kväll med en kopp te (ska man jobba är det de som gäller). 



 


Av Mikaela Hutzelmann Persson - 26 juli 2011 20:59


SOL! Satt ute på lunchen och blev till och med lite varm i mina jeans och min blus. Hur härligt var inte det då? 


Nu håller vi tummarna för en fin helg! 


New in. 

Görs inte riktigt rättvisa i photobooth.. Hunky Dory med massa fina detaljer.  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 26 juli 2011 09:00

Jojomen, heltidsjobb plus två kvällar på Cardinal, Goa pengar och veckan kommer att vara över i ett nafs. Me likey! Helgen kommer bli mysig tillsammans med baby och kanske några fler. Blir nog en trip till Liseberg :) Jaoo! Fredag kommer jag nog vara rätt död... Och sen söndag ska jag nog önska mig babys hemlagade havregrynsgröt till frukost. Den är sjuk! Yeye, bla bla... Måste jobba!

Ovido - Quiz & Flashcards