mickies

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 22 juli 2011 17:10

Nu blir det jogg med baby! Hoppas mina knän pallar, får lite ont av att sitta ner hela dagarna. Försöker stå upp mycket men golvet är hårt så det är inte heller så bra. MEN MEN, de mår kanske bra av lite motion. Körde bara överkropp imorse på gymmet, börjar få lite fason på den nu! 


Ser typ full ut?


Alltså.. det jag skrev igår att jag inte förstod mig på "folk som blev feta när de skaffade förhållande". Jag menade inte riktigt så utan snarare hur man kan "sunka" ner sig och liksom... sluta bry sig. Bara gå i mjukisar, aldrig klä upp sig, inte bry sig o att hålla formen och så vidare.. Jag har inget emot de med lite hull, naj naj! Tvärtom! Bara så ni inte tror att jag är en Kissie... 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 22 juli 2011 17:08

Min nya tisha! Me likey!  

Ovido - Quiz & Flashcards