mickies

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 29 augusti 2011 21:15

- Att ha en privat kock. (Jag har den bästa!) 


Speciellt en dag som denna när soffan är extra skön och magen inte kurrar sådär jättemycket (och väntan varit extra lång). Då är det skönt att ha en man som kan trolla fram aptitlig mat. Ikväll blev det varsin god macka med diverse delikatesser så som lax och räkor. 


Av Mikaela Hutzelmann Persson - 29 augusti 2011 18:45

När jag flyttade in i denna lägenheten ville min kära mor hemskt gärna köpa denna till mig i inflyttningspresent. Det blev aldrig så då den var slut. Men nu, ett år senare.. så fick jag den! Så man kan se den som en "försenad" inflyttningspresent eller som en ett-års-present. Fin är den i alla fall!  ♥


     





Av Mikaela Hutzelmann Persson - 29 augusti 2011 18:04

 - Att vänta på att han ska öppna dörren till vårt hem. 


Som nu, när jag ligger här med världens huvudvärk och väntar på att han ska komma hem och pyssla om mig, klia mig på ryggen, kyssa mig på pannan och bädda ner mig i soffan. 



Av Mikaela Hutzelmann Persson - 29 augusti 2011 10:45

Alltså, det är såååå spännande! Alla borde titta på det! Hihi.. Jag vill bara se fler avsnitt hela tiden.. Ska bara försöka söva lille bebisen först så att jag kan gosa ner mig i soffan och se nått avsnitt. 


 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 29 augusti 2011 09:45

 

Ohh, kommer bli en skitsöt unge juu!


Hittade bilderna här.

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 29 augusti 2011 08:30

 

Började morgonen/veckan med en joggingtur i skogen. Det var skönt. Nu när vädret är lite svalare igen är det härligt att springa, uppfriskande liksom. Skönt att börja veckan med en träningspass också, sätta ribban. Dessutom smakade frukosten extra gott sen. Blåbär, ägg, turkisk youghurt. YUM.  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 27 augusti 2011 20:29

  Var tvungen ju...

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 27 augusti 2011 20:21

Eftersom Bells snart lämnar oss för att åter utforska livet på andra sidan Atlanten så bjöd vi hem oss till kära Dagge idag. Hon bjöd på sin hemlagade fläskpannkaka och en massa kärlek i vanlig ordning. Så mysigt. "Lilla" Fia var också med så det var "tjej-middag" med andra ord. Och det om något är ju perfekt lördagsunderhållning, visst?! Nu ska jag dock krypa ner under täcket och titta på Pretty Little Liars, aldrig sett så det blir debutavsnittet, spännande!


Små töser! Som ni förstår var detta några år sedan.. Hihi!    

Ovido - Quiz & Flashcards