mickies

Alla inlägg under juli 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 26 juli 2011 21:54

I LOVE SHOES!Do you?!


Då hoppas jag att vi ses på det enda rätta stället ikväll?! Syftar såklart på It's Tuesday på Cardinal! Sitter och laddar upp inför en GALEN kväll med en kopp te (ska man jobba är det de som gäller). 



 


Av Mikaela Hutzelmann Persson - 26 juli 2011 20:59


SOL! Satt ute på lunchen och blev till och med lite varm i mina jeans och min blus. Hur härligt var inte det då? 


Nu håller vi tummarna för en fin helg! 


New in. 

Görs inte riktigt rättvisa i photobooth.. Hunky Dory med massa fina detaljer.  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 26 juli 2011 09:00

Jojomen, heltidsjobb plus två kvällar på Cardinal, Goa pengar och veckan kommer att vara över i ett nafs. Me likey! Helgen kommer bli mysig tillsammans med baby och kanske några fler. Blir nog en trip till Liseberg :) Jaoo! Fredag kommer jag nog vara rätt död... Och sen söndag ska jag nog önska mig babys hemlagade havregrynsgröt till frukost. Den är sjuk! Yeye, bla bla... Måste jobba!

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 25 juli 2011 09:33

Goddagens. För er som ej hunnit titta ut, still raining. Makalöst! Hade en underbar söndagskväll med baby. Scones blev det, på olivolja. Borde ni testa, mycket gott, de blev liksom... Frasiga! Såg sagan om ringen, 2 sista. Älskar att somna med hans hand på min mage. Håller mig varm :) Helgen som kommer bjuder på massa skoj förhoppningsvis. Och hösten... Kommer bli kanon! Nu måste jag jobba!

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 24 juli 2011 18:41


Igår gjorde jag och bästa Emilia stan och Väla. Jag "syndade" fast "fyndade", det var ju på rea ;) Men snart blir det att hålla i pengarna. Hösten/vintern/våren blir förhoppningsvis händelserik. Vi körde en heldag, myskväll, två filmer, massa tjejsnack. En Emilia och Micki dag helt enkelt, såna behövs ibland! De är värdefulla.



  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 24 juli 2011 18:31

Natti har varit hemma på besök. Mys att få träffa henne! Stolt blir man, min fina kusse! Och Fia och Bella med såklart! Kärlek till er töser!   ♥

  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 24 juli 2011 18:23

Nu är det bestämt, det blir en nu puppy. Det känns... härligt, men också sorgset. Hade hoppats på en valp från Oliver- Jag har funderat idag... kan jag någonsin älska ett djur så mycket som jag älskade (och älskar) honom? Jag tror det.. men det kommer alltid bara finnas en Ollie. Och han kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta. Han var perfekt. 

   

Det blir en liten pojke, en mörk. Mamma vill att han ska heta Fritte. Jag vet inte.. Jag vill bara ha hem honom, tänkt att ligga och kela med en sån här liten goding i detta rusket. Nu får jag "klara mig" med baby. Men det är inte fy skam det heller! 

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 24 juli 2011 09:32

      Så här små var de sist, ska bli kul att se hur mycket de har växt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards