mickies

Alla inlägg under juli 2011

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 11 juli 2011 18:41


Jag tycker mina armar börjar ta fin form. I alla fall när jag står på gymmet. (Alltså jag ska inte ha en massa bulliga muskler, bara slimma). Men så såg jag bilder från helgen och blä på dem! Därför körde jag över-kropp idag på gymmet.. Och än en gång såg det bra ut där men det är nog bara sådana lurendrejeri speglar... 


Ändå helt ok om jag spänner min otroligt feta biceps (!!!) men jag kan ju inte gå runt sådär heller.. Träning är kul, jättekul, speciellt när man ser resultat men varför ska det ta sån tiiiiid? Jag vill ju ha Cameron Diaz armar nu! 


MUMS!  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 11 juli 2011 18:34


Ojoj,


kussefinis har lagt upp bilder på FB sedan i helgen. Jag minns inte sist jag var taggad på en festbild. Hemskt är det. Som vi stimmade runt med kameran. De mest normala är de där man inte ser min fejs.. 


Den minst onormala... Hrm... Ser nöjd ut i alla fall. Det är kanske det som är huvudsaken? ^^  

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 11 juli 2011 07:07


Idag blev jag inte väckt av mitt alarm. Nej nej.. Jag blev väckt av hjärtskärande  "HJÄLP MIG, HJÄLP MIG". Yrvaken som man är tar det ju ett tag innan hjärnan kopplar, får på mig lite kläder och går  ut på balkongen. Tittar ner på gatan. Ingenting. I huset mittemot står en gammal skröplig dam och, vad jag tror, tittar ner på gatan. Sen går hon in. Vid det här laget står det människor på i stort sett alla balkonger  i hela gatan och tydligen var det någon som sett där här damen skrika. Lite obehagligt för om hon nu verkligen behövde hjälp så kunde vi ju inte längre kommunicera med henne eftersom hon försvann in igen. 


Men hon lyckades i alla fall bra med att få upp folk ur sängen. Gärna 30 minuter senare nästa gång tack.




Av Mikaela Hutzelmann Persson - 10 juli 2011 16:45

Så här pigg och go är jag just nu. Tröttheten börjar komma krypande. Jag och baby gick ner och satte oss en stund på gröningen, så nu har jag en röd nos. Snart grillat - GOTT!

Av Mikaela Hutzelmann Persson - 10 juli 2011 14:22


Baby och jag gjorde stan igår. Han är så ynklig idag. Stackaren. Tror ni han blev glad när jag dukade upp grönsaker, ägg och tonfisk till lunch eller? "Hemskt att vara bakis i detta hemmet, finns fan inget onyttigt!!!!" Nej.. så är det! Suger lite faktiskt.. måste till och med jag erkänna idag hihi.. Älskar att gå ut med min man, han är bäst. 


Som vi matchade ;)

   Glada.



Ovido - Quiz & Flashcards